Vaša košarica je prazna!
Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Sylux (internetnatrgovina.com) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
S spletno trgovino Sylux - internetnatrgovina.com upravlja podjetje Sylux, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju "ponudnik").
Sylux, d.o.o.
Tržaška cesta 23
2000 Maribor
Matična številka: 1666274000
Davčna številka: SI23825871 in smo zavezanci za DDV
Vpis v sodni register dne 18.10.2001 pri Okrožnem sodišču v Mariboru z št. vložka 11116200, Srg 200102694
Če želite neposredno komunicirati z upravljalcem spletne trgovine Sylux, pokličite na telefonsko številko +386 2 300 11 00, vsak dan od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:30 in soboto od 9h do 13h.
Prenesite pogoje poslovanja v PDF obliki.
Ob registraciji v sistem sylux.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik mora v skladu z zakonodajo potrditi registracijo v trgovini in sicer tako, klikne na povezavo v posredovanem elektronskem sporočilu (double opt-in). Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje sylux.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot "spletne cene". Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega plačila.
V primeru nakupa izdelka, ki je zdarvju potencialno škodljiv, se kupec zavezuje, da je seznanjen z rokovanjem in funkcionalnostjo izdelka ter da izdelek uporabljal na način, ki bo zagotavljal varnost za ljudi in okolico.
Izdelki, ki lahko škodujejo zdravju ljudi in osatlim organizmom:
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (Moj račun)
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
V primeru dostave naročila se obračuna strošek dostave v višini 4,50€+DDV (5,49€ z DDV). Ob naročilu po povzetju kupec ne plača nobenih dodatnih stroškov. Za naročila do skupne vrednosti 15€ se zaračuna strošek pakiranja in embalaže v višini 2€. Za naročila v skupnem znesku višjem od 70€ je dostava brezplačna.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa oz ustreznem dokazilu o nakupu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Za vračila in reklamacije veljajo splošni pogoji, ki so opisani tukaj.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.